Wednesday, July 29, 2009

Its my 1st time writing a blog! Yay!

Yay! Macam tajuk di atas akhirnya saya sedang menulis blog dan blog ini dinamakan Fatin Aqilah. Oh my, so sweet. Nama sendiri sememangnya indah. Lebih indah bila dia dijadikan sebagai nama blog. HAHA. wtf. OK, truly saya sangat GEMBIRA (font wajib besar) sebab akhirnya impian nak buat blog tercapai juga. (apasal ayat macam susah sangat nak buat blog padahal sign up dan anda terus boleh berblogging). Nama pun 1st time mesti entri sangat bosan, dull and of course syok sendiri. Tapi jika anda terus support blog ini mesti dia akan membesar dengan gagah dan gemilang. Urm, banyak benda nak cerita but as the beginning ini kira ok laa. :) Exited buat blog tapi 99% CONFIRM tak sampai 10 orang yang akan baca blog ni. Never mind lah. Oh ya, thanks kepada sesiapa yang sudi membaca entri ini. :') Yeah, it's quite boring baca benda yang saya bebel but saya SUKA bila anda baca benda bosan ni. Tepuk tepuk sebagai penghargaan. OK stop membebel. Ada banyak assigment nak kena buat. Sumpah malas! Tapi nak kena buat juga kalau nak DEKAN. wtf. OK bye bye for now. :)

3 comments:

  1. haha(gelak sebenta)
    TOPIC:1st aku bace n 1st aku komen blog serte aku org 1st kumen....

    name ko, indah haha mcam qiqi lala ade la....(gelak ikut kemampuan perut). tahniah kepada amatur blogger give her claps....haha~. pasal y kumen 2 pasti kew smapi spuluh... x pea sebagai mmbe aku support ko (gedikz laa pulak).. pasal ko wat assignment tu bagus ar... nnt da naik dekan jgn lak lupekan mmbe y support ko tmasok aku... haha...
    semoge blog ko mndapat anugerah DEKAN... haha

    ReplyDelete
  2. 1stly, congrast sye ucpkn pd anda!
    welkem to blogging world~
    bgos2!
    wtyauasperasangal!
    hakhak...
    ;)

    ReplyDelete
  3. yeahh tq tq
    jom kte 4lw faten (kata org rmai)

    ReplyDelete