Wednesday, September 23, 2009

Hello Gorgeous !


Lihatlah betapa kacaknya si dia
23 September 2009




Lepas ni..



malam malamku akan dihiasi dengan nada nada yang indah



time bel akan tidak lagi menjadi seperti headbanger tanpa sebab



on the way pergi trip tidak perlu paksa diri mendengar lagu classic pak cik drebar



bila bosan saya ada tempat untuk bermanja



saya tidak perlu lagi menghabiskan bateri handphone memasang loud speaker



saya boleh mendengar lagu hindustan tanpa dibahan oleh sesiapa. HAHA. Ini bodoh.



saya boleh mencipta dunia saya sendiri tanpa mempedulikan keadaan sekeliling



tidak lagi takut untuk bersendirian kerana saya kini sudah mempunyai teman.




hey you, si OREN (bukan nama sebenar) !





WELCOME TO MY LIFE.
ini bukan lagu simple plan.


:)

1 comment: