Thursday, November 19, 2009

Bacalah kalau kau nak baca

Dah lama aku tak feed blog ni dengan entri. Reason = busy final project (accepted!)

Penat kau tau tak dengan final project yang tak habis habis. Dah muak aku pandang board board yang aku buat macam haram and at the same time banyak benda yang dah jadi. Malas nak cerita. Tak penting untuk orang tahu. Semua tu buat aku rasa sakit. Sakit sangat. Serius aku rasa macam nak give up. Aku rasa aku nak pergi jauh. Jauh dari semua ni.

Tapi aku tahu aku tak boleh nak emo. Kalau aku layan sangat perasaan ni confirm aku jatuh. Confirm aku dah jadi loser sekarang. Biar aku jatuh dengan usaha jangan aku jatuh tanpa usaha. Aku tak kan give up awal awal. Even banyak benda yang menyakitkan hati tapi aku tak kan jadikan itu alasan untuk aku jatuh. Aku tak kan biarkan benda benda ni jatuhkan aku. NEVER! Try if you dare.

Aku malas nak layan sangat semua benda ni. Aku tahu semua benda ni akan hilang one fine day and setiap yang jadi mesti ada hikmahnya. So, buat apa aku nak fikir menangis terguling guling padahal masa tu ada orang yang tengah gelakkan kau macam syaiton?

3 comments:

  1. apesal nasib kau macam serupa dengan aku fatin??kita geng weyhh..

    ReplyDelete
  2. tennnnnnnnnnnnnnnnnn
    hehehhehe
    na menyibuk sekejap

    ReplyDelete
  3. kita mmg senasib la sendra..

    ko mmg suke m'nyibuk.. haha

    ReplyDelete